vidaXL legt eerste steen grootste e-commerce distributiecentrum van Nederland

VENLO, 1 maart 2017 - vidaXL heeft de eerste steen gelegd voor de bouw van het grootste e-commerce distributiecentrum van Nederland. CEO en medeoprichter van vidaXL Gerjan den Hartog en medewerkers en gasten van de internationale webshop vierden deze feestelijke gebeurtenis samen met relaties en belanghebbenden aan de nieuwe locatie op Tradeport Noord Venlo door de eerste producten alvast mee te brengen.

In het nieuwe distributiecentrum zullen dagelijks 60.000 bestellingen worden verwerkt en verstuurd naar alle Europese landen. Het warehouse van 100.000 m2 wordt volgens planning aan het einde van dit jaar operationeel en wordt hiermee het kloppend hart van een eigen logistieke netwerk. In Venray groeide het bedrijf de laatste jaren uit zijn jasje, waardoor de ontwikkeling van een nieuw distributiecentrum onvermijdelijk was.

Einde persbericht

Contact:

Jory Willems

E-mail: jory.willems@vidaxl.com

Tel: 06-30408175

Aanvullende informatie en uitgebreid persbericht 3 februari 2017: http://vidaxl.pr.co/142349-vidaxl-zet-nieuwe-stappen-in-snelle-groei