PERSBERICHT

Pure player vidaXL te zien in de winkelstraat met de campagne ‘kan niet? echt wel!’

Venray, 17 juli 2017 – Online retailer vidaXL gaat vanaf vandaag live op televisie, radio en sociale media met een vervolg op de campagne ‘kan niet? echt wel!’. De internationale webshopketen adverteert met diverse commercials op de kanalen van RTL, Radio538, SkyRadio, Radio Veronica en 100%NL. Daarnaast maakt vidaXL gebruik van het landelijke, digital out of home medianetwerk van Windowsketch en sociale media.

Repetitie als sleutelwoord

De keuze voor een crossmediale campagne komt niet uit de lucht vallen. Voor vidaXL draait alles om zo veel mogelijk Nederlanders kennis te laten maken met het merk en de USP’s van de webshop. “Meerdere contactmomenten via verschillende kanalen is hierbij cruciaal”, geeft Manager Marketing Linn Hallgren aan. Naast de oorspronkelijke commercials gebruikt vidaXL deze keer diverse tag-ons en een billboardadvertentie op televisie om de contactfrequentie behoorlijk op te voeren.

Dynamische etalages

Gedurende de komende weken zal vidaXL ook te zien zijn in het straatbeeld. Op honderden A-locaties in de Nederlandse winkelstraten worden er via het digital out of home medianetwerk van Windowsketch namelijk dynamische advertenties getoond. De webshop hoopt op die manier een zo breed mogelijke doelgroep aan te spreken.

Knotsgekke vrijdagen

Op social media zal het de komende weken een feestje worden voor de Facebook-fans van vidaXL. Elke week maakt de Facebookachterban van vidaXL namelijk kans op een gratis product uit de commercial onder de noemer ‘Confetti Vrijdag’. Op vrijdagen selecteert de redactie van vidaXL namelijk de beste motivatie, waarna de schrijver van dit bericht volop in het zonnetje wordt gezet.

Olaf Bus (vidaXL)

o.bus@vidaxl.com

Windowsketch: http://bit.ly/2tSnWtL

Tag-on ‘Partytent’: http://bit.ly/2sWEdwp