vidaXL bijt spits af bij eHome & Deco

Venray, 2 november 2017 – Internationale online retailer vidaXL trapt op donderdag 2 november af bij het belangrijkste event over online strategie voor de Nederlandse woonbranche: eHome & Deco. Commercieel directeur Kijo Oudshoorn neemt het publiek mee in de voortdurend groeiende crossborder activiteiten van vidaXL.

Doordat vidaXL een enorm assortiment aan home- en livingproducten aanbiedt, sluit eHome & Deco naadloos aan op de expertise van het internationale shopping netwerk. Het bedrijf, dat binnenkort zal opereren vanuit het nieuwe hoofdkantoor in Venlo, heeft ruime ervaring met het ontwikkelen van eigen meubelcollecties en het internationaal verschepen van vrijwel elk denkbaar meubelstuk.

Nieuwe mogelijkheden

Nadat vidaXL eerder dit jaar met de lancering van de vidaXL Marketplace haar deuren opende voor collega-webshops, heeft zij onlangs ook het startsein gegeven voor een eigen dropshipment programma.

Via b2b.vidaXL.com kunnen webshops van elk formaat zich aanmelden om het vidaXL-assortiment via hun eigen site aan te bieden. Op deze manier kan vidaXL haar wereldwijde klantenbestand uitbreiden, terwijl de dropshipper binnen elke klikken nieuwe productcategorieën toevoegt aan zijn of haar webwinkel. Dropshippers hoeven niet over een eigen magazijn te beschikken, de verwerking en afhandeling van de bestellingen worden volledig gefaciliteerd door vidaXL.

Met de vidaXL Marketplace en het Dropshipment programma laat vidaXL anderen delen in het succes van de cross border strategie die tijdens eHome & Deco verder zal worden toegelicht.

Voor meer informatie:

Olaf Bus